Kitap olağandan farklı bir tarzda yazılmış. Her an bir şarkıya atıfta bulunacak şekilde olması hoş. Ancak yazarın bu yeteneğini elle tutulur bir konuya uyarlayamamış olması beni üzdü. Öyle ki bazı güzel cümleler dışında kitabın bana bir şey katmadığına şüphe yok. :( Puan: 4