·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Mart 2023 14:35 Bu kitap Agatha Christie'nin ilk okuduğum eseri oldu. İsmi dikkatimi çekmişti; güzel bir okuma olacağı kanısındaydım, yanılmamışım. Akıcı bir dili var. Hikâye heyecanlı ve konuşmalar da insanı sıkmıyor.
Hikâyede ünlü bir bilim adamı bulduğu formülün aile üyeleri tarafından çalınacağı şüphesinde. Bu nedenle ünlü bir dedektifi evine davet ediyor. Bir akşam evde bulunan herkesi kütüphaneye çağırıyor. Şüphelerini çekinmeden aklındaki konuyu dile getiriyor. Hizmetçinin ışıkları kapatacağını ve formülü çalan kişinin de kağıdı masaya bırakmasını istiyor. Fakat hesapta olmayan bir şey oluyor; keyifle içtiği kahvesinde zehir olduğunun farkında değil. Oturduğu sandalyesinde ruhunu teslim ederken tuttuğu dedektif eve ulaşıp odaya teşrif ediyor bile. Bakalım katili bulabilecek misiniz? İyi okumalar..