Yoruldum.
3/10
·192 syf.··
2023 12. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 15 Mart 2023 18:31
Yazardan okuduğum ilk kitaptı. Öncelikle kitap hakkında sevdiğim bir kaç kısım var. "Babam adamsa ben olmayacaktım" kısmı net bir şekilde aklımda. Bir de dilenci hakkındaki düşünceleri hoşuma gitti. Şimdi geleyim kitabın tamamına. Başlıkta belirttiğim gibi yordu gerçekten. Roman değilde öykü kitabı olmalıydı bence. Keşke kitabın ilk 100 sayfası olmasaydı ve sadece son 90 sayfasını okusaydık daha iyi olurdu dedim. Kimin konuştuğu çoğu zaman belli olmuyor tam kimin konuştuğunu anlıyorsunuz bambaşka bir yere geçiyor ve kitaba boş boş bakmanızı sağlıyor. Yazarın başka kitabını okur muyum bilmiyorum. Aslında Anayurt otelini merak ediyorum ama o da böyle çıkarsa ne yaparım bilmiyorum.
Edebiyat & Roman
Aylak AdamYusuf Atılgan · Can Yayınları · 201971,1bin okunma
·
55 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.