N g kabalın okuduğum ilk seri kitaplarının ikincisi, öylesine denk gelip almıştım, ama ikinci kitabı almışım. Okumadan bir yorumlara bakayım derken ne göreyim meğer ilk kitabın devamıymış :) bir de herkes öve öve bitiremiyordu. Ben de hemen ilk kitabı sipariş ettim ve ertesi gün elime geçince okumaya başladım, nasıl bittiğini de anlamadım. Aynı hızla da ikinci kitaba yani sobeye başladım.
Buradan sonrası spoiler içerebilir.
Öncelikle kitabı bence 18 yaşının altında bir birey okumamalı, çünkü Anselin kendine zarar verme eğilimi, madde kullanımı, ebeveyn çocuk arasındaki kötü ilişki gibi bir çok kötü örnek olabilecek içerik vardı.
Çok çok beğendiğim bir seriydi öyle ki keşke unutsam da tekrar okusam diyorum yani.
Okurken Ansel için bir çok kez kahroldum o duygularını yaşadım, o yalnızlığı hissettim.
Ne denir bilmiyorum ama kesinlikle okuyun