10/10
·448 syf.··
2015 7. kitabı
Elif Şafak'ın en beğendiğim kitaplarından birisi.Uzun süre etkisinde kaldım diyebilirim.Kitabı annemle dönüşümlü olarak o gündüz ben gece aynı anda okuduk.Anneme kitap okuma alışkanlığı kazandıran kitap diyebilirim : )Yaşamda sesi duyulmamış bir çok karakter hikayesini duymamı sağladı.Kadının rol ve konumunu, toplumun insan üzerindeki etkisini ve İskenderin varlığını üstünüzde hissedeceksiniz.Okumanızı kesinlikle öneririm.
Edebiyat
İskenderElif Şafak · Doğan Kitap · 202421,3bin okunma
·
3 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Benim de son yıllarda okuduğum en güzel ve iz bırakan bir kitap.Her okurun kitaplığında bulunmalı .Bence:))