Yaklaşık bir aydır elimde olan ve sonuna kadar gelmiş olsam da şimdilik okumayı bırakıyorum. Çünkü gerçekten bir kitabı tamamen anlamak için ona hazır olmak gerekir. Bunun farkına biraz geç vardım. Her cümlede, her sayfada bambaşka anlam derinliği var. Bu yüzden sakin bir kafaya ihtiyaç duyuyor. Yarım bırakma özelliğim hiç olmasa da bu eseri bırakmak istiyorum. Çünkü sırf okunmak için okunmasını istemiyorum. Bu yüzden Sevgili Selimciğime, sevgili Tutunamayanlara şimdilik kısa bir veda ediyorum. Belki yakın bir zamanda, belki de uzak bir zamanda tekrar bir araya gelmek ümidiyle.