Hakan
@agmerkezi010 · 3yıl
Takip Et
-Nasılsın? -İyi olmak için tüm imkânlarımı zorluyorum.
Galileo'nun Pergeli
Küçük İskender
2869 beğeni
·
73 paylaşım
·
9 alıntı
·
35bin Gösterim
6 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Miss Hacker
İyi olmak bu kadar önemli mi ya, olmamak daha eğlenceli. İyi olunca insan dışadönük oluyor. Dışadönük olunca insan düşünemez, hep sohbet eder. Tavana bakarak yeni şeyler bulmayı tercih ederim
9
Önceki 1 yanıtı göster
Miss Hacker
Yokuşta Koşanlar
:)
Gizle
merve
Keşke bu kadar zorlamak zorunda kalmasak...
7
Okurgezer
Nasılsın sorusuna verilmiş en samimi cevap galiba
1
Merve bilgin
Bende😢
1
Asyalog
…hem de çok fazla.
4