-Nasılsın? -İyi olmak için tüm imkânlarımı zorluyorum.
··9 alıntı·
35bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İyi olmak bu kadar önemli mi ya, olmamak daha eğlenceli. İyi olunca insan dışadönük oluyor. Dışadönük olunca insan düşünemez, hep sohbet eder. Tavana bakarak yeni şeyler bulmayı tercih ederim
Keşke bu kadar zorlamak zorunda kalmasak...
Nasılsın sorusuna verilmiş en samimi cevap galiba
Bende😢
…hem de çok fazla.