Büyük ümitler ile aldığım bir kitaptı. Sevgili Şeker'e sorunları yazan insanlar ile belki ortak noktalarımız olabilir ve Sevgili Şeker nasıl bir tavsiye verir acaba merakı ile almıştım ama tamamen bir hüsran ile sonuçlandı. Tabi ki her sorunu yaşayan kendi için de zorlanır ama kitabın içinde "sorun" adı altında bahsettikleri durum içime işleyen bir sorun değildi. Belki de Türkiye'de yaşadım içindir jkssjdksk. "Sevgili Şeker" ise sorunlara verdiğim çözümler ise bana fazla sıradan geldi. İnsanların sorunları dinleyip onlara çözüm yollarını sunacağını söylüyorsan daha iyi yollar bulmalısın bence. Kitapta güzel bir alıntı bulabilir miyim diye çok uğraştım ama sonuç hüsran. Kişisel Gelişim türü olarak adlandırılan bu kitabın asla size bir şey katacağını düşünmüyorum. Beni ön sözü ile kandırdığı için yalanlar gibi bir kitaptı.
Küçük Güzel ŞeylerCheryl Strayed