"Te Vivo, bebeğim."
"Bu ne demek?"
"Portekizce.Babam kız kardeşim ve bana söylerdi.Maalesef bildiğim tek Portekizce aşağı yukarı bu."Seni yaşıyorum" ya da bu tarz bi anlamı var."
"Seni seviyorum mu demek istiyorsun?"
"Hayır. Anlamı...Seni yaşıyorum.Yani her yerde seni görüyorum,her şeyde sen varsın. Aramızdaki bağ fizikselden öte."