Pek bir beklentim olmadan başladım şahsen. Sadece eski okuma alışkanlığımı yerine getirecek basit ve ilgi çekici -bana göre- bir kitap arıyordum. Amazonda önerilenlerde çıktı ve üstün körü bakıp aldım. Ama elime kitap ulaştıktan sonra fark ettim ki bu "Chestnut Sprıngs" serisinin dördüncü kitabıymış ^_^ Neyse ki her kitapta farklı ana karakterler varmış ve konular birbirinden farklı olduğu için okuyabildim. Kitap hepinizin bildiği gibi kötü bir evliliği bitmiş Winter ile boğa binicisi Theo'nun tek gecelik ilişkisinden sonra Winter hamile kalması ile başlıyor. Evet çok klişe biliyorum ama genel olarak olay örgüsü çok da klişe değildi. Ama bazı noktalarda kitap kurgusunu zayıf buldum .Karakterlere bakarsak Winter önceki üç kitapta tam olarak neler karıştırdı bilmiyorum ama Winter arkasında durup onu her koşulda savunurum karakteri cidden beğendim. Theo gelecek olursak ise kendisi fazla gevşek buldum şahsen ama çok düzgün karakteri vardı. Ama siz yine de kitabı okurken Theo'yu bir kadının yazdığını ve onun kurgusal bir karakter olduğunu unutmayın. Kısaca siz de benim gibi ya okuma alışkanlığını geri kazanmak ya da çerezlik bir şeyler okumak istiyorsanız alın okuyun bence iyiydi. Şimdiden okuyacak olanlara iyi okumalar ;)
PervasızElsie Silver