·228 syf.····Okunma: 18 Mart 2023 18:50 Konu: Bir yaşlının içinde yaşadığı duyguların çok güzel anlatılışı. Karanlık bir geçmiş ve aidiyetsizlik duyguları içinde yaşayan bir yaşlı. Adamın her şeyden nefret edişi. Huysuz bir adamın gözünden huysuzluğun anlatılışı.
Dil: Sıradan bir dille sıradan olaylar anlatılıyor sanki. Ama anlatılanlar düşünülünce, çok derin olaylar ve duygular anlatıldığı anlaşılıyor.
Yorum: Romanın, iyi bir hikaye anlatıcısı tarafından yazıldığı çok belli. Bununla birlikte, romanda tam olarak adlandıramadığım bir takım boşluklar var sanki. Bazı beklentileri tırmandırıp tırmandırıp sonra onların (kasetler, Magda) boş çıkması gibi. Onun için tam puan veremiyorum.