·300 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mart 2023 12:04 Bence vasat bi kitap. Yazarın dili sade (kalemi oturaklı ve usta değil), hikaye akışı anlaşılır diye basit bir kitap okumak için bu eseri seçmiştim. Sonu gerçekten çok kötü. Çok öyle alıntı yapacak cümle bile çıkmadı. Çarpık aile ilişkileri anlatılan saçma sapan bir hikaye. Bence BOŞVERİN başka kitaba vakit ayırın. TAVSİYE EtMİYORUM!