Hayat biraz yorucu bugünlerde,herşey biraz daha ağır geliyor bizlere. Sürekli bir koşuşturmaca o üzülmesin,bu kırılmasın, şu yanlış anlamasın diye diye kendimizi hırpalayıp duruyoruz. Oysa insan bir an durup düşününce en çok kendisini sevmesi gerektiğini anlıyor. Biricik kendimizi korumalı ve kollamalıyız. Bunları bana bir kez daha hatırlatan sıcacık bir kitap okudum. Adeta bir sohbet edasıyla yaşamın içinden reçeteler sunuluyor . Düşünceleri toplayan sakinleştiren bir havası var kitabın.Öyle ki kitabın ismi bile öğüt niteliğinde. Çok sakin çok akıcı bir dille çabucak bitirecek ve dönüp okuduklarınızı düşüneceksiniz. Hak verip uygulamak ise size kalmış. Kendine İyi Davran Güzel İnsanBeyhan Budak