Levayih-i Hayat Fatma Aliye Hanım' dan okuduğum ilk eser ve oldukça beğendiğimi söylemek isterim.
Kitap mektuplar halinde oluşuyor. Osmanlı kadınlarının gözünden aşk- evlilik konularını ele alıyor. Kitap geçmişte yazılmış olsa da hâlâ günümüzü yansıtıyor aslında. Bu kitap insana farklı bakış açıları kazandırıyor kesinlikle.
Okumanızı tavsiye ederim. Hoşça kalın , kitapla kalın.