Okuyalı çok zaman geçtiği için net olarak karakterleri hatırlamıyorum. Fakat İskender Pala'nın bir kaç kitabını daha okumuştum. Kalemi güzel ve etkili yazar. Eski dönemlere ait kurmaca eserler yazıyor. Bu kitabın tarzı da polisiye türündeydi. Kurgu olarak oldukça güzeldi. Bir şans vererek okumayı deneyebilirsiniz.