·88 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Mart 2023 10:46 Mürebbiyeleri katı bir ahlak anlayışının kurbanı olurken, yetişkin dünyasının gaddarlığıyla tanışan iki masum çocuk; Como gölü kıyısındaki bir otelin dingin ortamında gözüne kestirdiği bir genç kıza imzasız aşk mektupları yazarak zalimce bir oyuna girişen görmüş geçirmiş beyefendi; Tirol Alplerinde küçük bir lokantada gençliğinin platonik aşkıyla karşılaşan, artık düşkün ve yaşlı olan bu adama yıllar öncesinden duyduğu gönül borcunu ödeme fırsatı bulan evli bir kadın; bir genç kızın yarı histerik şefkat arayışında ifadesini bulan susuzluktan kurumuş toprak ve sıkıntılı yağmur bekleyişi.
Kitap dört hikayeden oluşuyor:
Mürebbiye
Yaz Novellası
Geç Ödenen Borç
Kadın ve Yeryüzü
Stefan Zweig'in kitaplarını çok seviyorum ama bu kitabını çok sevemedim sanki birşeyler eksikmiş gibi geldi. Kitap okunur ama ben o kadar çok beğenmedim.