Yazarın ilk eserinden sonra okumuş olduğum ikinci eser. Roman türünde olsa da diğer eseri gibi deneme havasında diyebilirim. Eseri okurken yakın geçmişteki şehirden uzak köy yaşantıma döndüm desem yalan olmaz. Eserde çağdaş toplum yapısı ve eski kuşakların düşünceleri karşılaştırılmış. Tavsiye edebileceğim bir eser.