Kitabı genel anlamda beğendim. Sürükleyici bir anlatımı var. Rusya da doktor öğrenimi gören üniversite öğrencisi 2 gencin tatillerinde sırayla birbirlerinin ailelerine ziyaret etmeleri ve ikisinin de aynı kadına aşık olması ile devam eden roman sonunda birinin farklı biriyle evlenmesi diğerinin de kandan bulaşan hastalık ile ölmesi sonucu bitiyor. Detayları ve alman hayranlığı içeren bir kitap. O yıllarda dünyada yaşanan salgın hastalık, dünyada alman felsefesinin etkisi, Rusya da aile durumu hakkında bilgileri sunmakta.
Keyifli okumalar.