Puan vermedi·88 syf.··Beğendi
· Kitap Zweig’ın en iyi psikolojik kitaplarından birisi olduğunu düşünüyorum. Yazar çocukların bir birey olduğu görülmediği onların duygularının ve düşüncelerinin hiçe sayıldığını bize çok güzel bir anlatımla aktarmış. Hikayemizin başkahramanı Edgar kendisini annesiyle tanışmak için bir aracı olarak kullanan Baron’u başta çok sevmiş ama sonra nefret etmiştir. Baron’un annesinin etrafında olmasından rahatsızlık duymaktadır. Çocuk doğruları görürken, annesi doğruları göremez. Çocuk görmezden gelinmekten, insan yerine konulmamaktan incinir.