Bir oteli yönetmekle bir kurumu, geniş bir işletmeyi, bir ülkeyi yönetmek aynı şeydi aslında... Kitabın arka kapağında bu cümleyle giriş yapmasına rağmen yani beklentim bu yöndeyken bence çok fazla bu konuya değinilmemişti. Başrol karakterimiz Zebercet'in ruhsal problemleri daha ön planda gibiydi ama neyi neden yaptığı hakkında bir bilgi verilmemişti. Kitaptaki olaylara şaşırılabilir ya da hayran olunabilir ama bence eksik bitirilmiş bir kitaptı.