·174 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Mart 2023 22:36 Sizler ve biz yani yazarlar bir yanda okuyucular bir yanda. Bu da geçer diyor Temelkuran ve karşılık veriyor okur; böyle diye diye bir ömür geçti. Peki ne yapmalı bu ömürle? Yaşadığımız küresel dünyada sürgün edilen yazar küresel sorunlara lokal bir Türk olarak yaklaşıyor. Hepimizin sorunlarını dünyaya anlatıyor. Neden mi? Çünkü sürgün yazar olmuş da ondan. Neticede insan her gün evsiz kalmıyor…