On iki yaşlarındayken okudum. Elime geçti öyle okudum. Yaşımın verdiği hayal gücünden olsa gerek her sabah bir bocek olarak uyanacağımı sanırdım. Meğer o, dünya kurallarını reddedince oluyormuş. Benim haberim bile yokmuş. Bir de burası spoiler, daha sonra tekrar okuyunca farkettim meğer george ölüyormüş. Ben ise onun çekip gittiğini düşünmüştüm. Yanılmışım.