ayy herkes çok zeki bu kitapta özellikte aşkın karakterimiz aman yarabbi o ne zeka o ne kuvvet, güç xd iliklerime kadar hissettim wattpad kitabı okuduğumu ve sanırım biraz da canım bunu istiyodu…ama çöp oğlu çöp listeme girdi bu da. ikinci kitabına devam edicem çünkü canım bayadır böyle kötü şeyler okumak istiyodu çocukluğumu özledim