Kardeşimin Hikayesi.. Çabucak biten bir kitap oldu. Çünkü son derece yalın yazılmış, hafiften merakta uyandırıyor tabi.. Kitabın bazı bölümleri biraz anlamsız geldi. Mesela kimseye katlanamayan bir adam neden bir gazeteciye kardeşinin hikayesini anlatma gereği duymuştu. Ne olmuştu da yıllar sonra evine hiç tanımadığı birini almıştı ve bir çok kaprisine boyun eğmişti. Kadının evde kalması için uğraştığı, dil döktüğü bölümler biraz sıkıcı ilerliyor. Ama herşeye rağmen kitabın sonu çok güzel, okunmaya değer olduğunu düşünüyorum. Gerçekten insana en çok acı veren duygu aşk mı? Merak edenlerin severek okuyacağı ve yanağından süzülecek yaşlara engel olamayacağı bir hikaye. Keyifli okumalar
İnstagramdan takip etmek istersenizinstagram.com/herkitapbiryasa...
Sevgiler