İlk 100 150 sayfası hikayeyi kavramak için yazılmış denebilir bazen çok sıkıcı olsada aldırış etmeden devam etmek gerek. Zaten bir yerden sonra nefes nefese bir hikayenin içinde kalıcaksınız bazen arada yazar sizi dinlendirecek. Daha önce bu tarz bir roman okumayanlar için ilk başlar sıkıcı olabilir çünkü yazar bölüm bölüm ayırmış bir bölümde A konusundan bahsederken diğerinde C konusuna değinebiliyor. Anlayacağınız dizi gibi bir kitap.