Dünya Dumbledore'a bile kalmadı be. Buradan Rahmet & Başsağlığı. Zaten filmler arasında da en sevdiklerimden bir tanesiydi. Kitapta Harry'nin diğerlerine karşı duyduğu nefreti o kadar net hissettim ki şuan en sevdiğim karakter snape olsa bile sevemiyorum jsjsj. Rowling bu işi yapıyor yaa bakalım son kitapta beni nasıl sürprizler bekliyor heyecanlıyım ama uzun kitaplardan sıkıldığım için başlamaya da korkuyorum. O son final düellosu için başlayabilirim ama son film benim favorim çünkü eminim ki kitabı çok daha etkileyicidir. Yüksek ihtimal dumbledore'un helvasını yerken okuyacağım çünku dumbledore'u gerçekten çok seviyordum ya buradan da üzerine rahmet yağsın umarım king cross istasyonunda huzurludur diyelim