Kitap başlı başına bir şaheser bence, inanılmaz hoş bir hayal gücüyle yazılmış. Müthiş bir fantastik evren yaratılmış. Mekanların anlatımına ve farklılığına bayıldım, her ayrıntı gözümde canlandı çok çok iyiydi. Akıp gitmesi bir yana tuhaf olaylar ve tatlı karakterleri var. Bir insanın yanında olmanın değilde dinleyip, anlayabilmenin değerini vurgulaması çok güzeldi. Zamanın ve paranın insan hayatındaki değerine ve değişimine çok ince ama net bir şekilde değiniyor ve hiç sıkmıyor. 7'den 70'e herkes okuyabilir. Bir insanın arkadaşlarının, hayatını ne kadar çok etkilediği ve ailesi gibi olduğu çok güzel anlatılmıştı. Çok çok sevdim, özellikle ikinci yarısına doğru meraktan hızlıca bitirdim. Sadece bir kaç olayın gereksiz uzadığını düşünüyorum onun dışında kusursuz.