Bu akşam aile kitap okuması yaptık. Kitaba başlayıp birbirimizi takip ederek kaldığımız yerden devam edip bu şekilde anne,baba ve Nehir arasında dönüşüm yaparak okuduk. Tabi çoğunlukla Nehir’e okuttuk. Fakat bu sayede Nehir’in okuduğumuzu takip edip okuma hızını da desteklemiş olduk. Okulda da bu şekilde okumalar yapıyorlar.
Özge A. Lokmanhekim ‘in kaleme aldığı Dünyanın En Güzel Ülkesi!
Ormanın kralı aslan,doğduğu günden beri aynı ormanda yaşıyordu. Artık başka yerlere gitmenin,dünyanın en güzel ülkesini görmenin zamanı gelmişti. Peki dünyanın en güzel ülkesi neresiydi?
Hayvanların kendi yaşadıkları ülkeleri anlattıkları,kıtadan kıtaya gezerek kültürleri tanıttıkları bu hikayede sayfaların arasında dünyayı dolaşmaya hazır mısınız?
Keyifli bakımlar…