Hoş bir girişle başlayıp sizi içine çekiyor. Gerilim ve kafa karıştırıcılıkla dolu bir takım serüvenden sonra beklenmedik, basit ve hak edilmemiş bir sonla bitiyor. Evet, kitap çok güzel başladı. Devamında sürekli kafamı karıştırdı çünkü ne zaman kitaba yeni karakter giriyor sansanız, o kişinin aslında kitaptaki bir karakter olduğunu öğreniyordunuz. Sonunun da oldukça farklı biteceğini ve katilin hiç tahmin edilemeyecek biri olduğunu düşünmüştüm. Tahmin etmediğim biriydi ama saçma biriydi. Böyle bitmemeliydi.