·556 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Nisan 2023 03:23 Kapitalizmin acımasız yüzünü en çarpıcı bir biçimde okuyucuya göstermiştir. Yazarın cesaretine, sisteme olan eleştirisine hayran kaldım. Ben de soğuk duş etkisi yarattı. Bakış açınız değişecek ve farkındalık kazanacaksınız. Herkes ama herkes bu kitabı okumalı...
"Tek istediğim kimseye yük olmadan yaşayıp gitmek." (s. 14)
"Ancak yeni doğan bir bebek baştan başlayabilir. Sen, ben.... biz artık geçmiş zamanız." (s. 107)
"Bilmediğimiz bir günah işledik de farkında değiliz belki." (s. 244)
"Uykuyla dinlenemeyecek kadar yorgunum artık." (s. 314)