Stresten elimi ayağımı titreten bir kitaptan hepinize merhaba. Öncelikle şunu bir açıklığa kavuşturalım, ben kitap okurken öyle kolay kolay strese giren bir insan değilim. Bu kitapsa beni aşşşırı strese soktu. Serinin ilk kitabı çok güzeldi bu yüzden gidip ikincisini satın aldım ve okumaya başladım. Beni şaşırtan ilk şey kitabın aşırı dark başlamasıydı. Kitabı bir açtım sürekli her şeyden şüphelenen, kabuslardan kabuslara, hastalıklardan hastalıklara zıplayan bir Mine ve onu sürekli gıcık eden İç Ses'i! Dedim "N'OLUYO!" Efe deseniz "Ben müziği toptan bırakıcam ve kimse benim Mine'me zarar veremicek!" havalarında geziyor... 260 sayfa boyunca Naz diye bir psikopatın Mine ve Efe'nin hayatını mahvetmesini okudum sonra Ankara'ya taşındılar dedim ŞÜKÜRLER OLSUN, KURTULDULAR! Tam orada mutluluktan dans ederken sanki benim mutluluğumu pekiştirmek içinmişcesine Mavi doğdu ohh dedim bundan sonra rahat ederler. Kitap beklentilerimi karşıladı mı? Eh işte. Peki önerir miyim? Evet, evet ve evet. Bu seri Beyza Alkoç'un en sevdiğim ikinci serisi oldu. Yazara teşekkürlerimi sunuyor, başarılarının devamını diliyorum... ●◦♪☽Verónica Del Luna☾♪◦●Daire 7Beyza Alkoç