Bir gün içinde okuyup bitirdiğim bir kitaptı. Kitabı okurken o kadar etkilendim ki herkese tavsiye ederim. Sırpların boşnaklara yaptığı bu katliamı, insanlık dışı şeyleri okuduğumda gözyaşlarımı tutamadım. Kadınların yaşadıkları , buna rağmen güçlü kalmaya çalışmaları çok güzeldi. Kitap bittiğinde gözlerim şişmişti ağlamaktan. Bu katliamın bu denli kötü olduğunu bilmiyordum. Bu kitap bana çok şey kattı. İyiki de okumuşum dediğim kitaplardan. Bu kitabı mideniz bulanmayacaksa okuyun, okutturun. Çünkü bu katliamı herkesin bilmesi gerekiyor...