Puan vermedi·128 syf.····Okunma: 03 Nisan 2023 21:35 Kitabı çok beğendim. Üniversite hocamızın talimatı üzerine okuduğum bir romandır. Buradan çok teşekkür ediyorum kendisine .Arkadaşlar bir kız düşünün karamsarlığın dibine vurmuş. Bu kız Neriman. Şark ve garp arasındaki karamsarlığı ve bu karamsarlığa bağlı olarak iki erkek arasında kalışı kilit noktadır. Şinasi, kızın babasının istediği gibi garp erkeğidir. Diğer erkek ise Neriman'ın ilk başlarda üzerinde büyük etki bıraktığı erkektir. Babası garp erkeğine çok yakındır. Neriman duyduğu bir hikayeden hareketle iyice düşünüp şark erkeğine olan güven ve ilgisini kaybetmiştir. Okuyun kesinlikle....