Puan vermedi·72 syf.··Beğendi
· "Kötülük alenen belirmez ortada , kuytuda sessizce avını bekler."
Herkese Merhaba
Az kelimeyle çok şey anlatabilmek zor iştir. Bazı yazarlar kitap yazarken ayrıntıları artırınca daha iyi bir başarı elde edeceğini düşünür. Oysa kitabı güzel kılan okuyucuya hissettirdikleridir. Kitap incecik ama anlattığı hikaye ülkemizde her zaman karşılaştığımız zorlukları içeriyor.
Herkesin imrendiği Yılmaz'ın akrabalarının mal hırsı karşısındaki yalnızlığına, eşi ölen kadının değersiz görünüşüne ve yetim bir çocuğun üvey babadan çektiklerini çoğumuz gördük, çoğumuz sessiz kaldık. Bu kitabı okuyunca sessizliğinde masumlara eziyet olduğunu bir kez daha farkedeceksiniz. Bu kadar kötülüğün içinde güzel şeyler de var tabii ki. Umudunu kesmeyen, insanların sözlerini duymayan gerçek bir öğretmen Özlem..
Bir çırpıda okuduğum kitabı sizlere tavsiye ederim.
"Bir soru incitebilir mi insanı ? "