Puan vermedi·448 syf.··
2023 3. kitabı
Bir kitapla daha karşınızdayım sayın okurlar:) İkinci kitabı henüz okumadım ama birinci kitap hakkında birkaç bir şey söylemek istedim. Belki de Şehnaz&Gülşen’in kitapları arasında okurken en eğlendiğim serinin ilk kitabıydı Emanet Gelin. Çok fazla güldüm ve doğruyu söylemek gerekirse çok da sövdüm erkek karaktere. Yaptıkları ve söyledikleri dile kolay değildi ve kadın karakterin yerinde olmak inanın hiç istemezdim. İçerisinde dayak yoktu evet ama çok fazla psikolojik şiddet vardı. Okurken sıkılacağınızı düşünmediğim bir kitap ama tabiki de herkesin beklentisini karşılayacak bir kitap olmayabilir. Ben bu kitaba önyargıyla başladım çünkü bundan önce aynı yazarın kuma serisine başlayıp yarım bıraktım ama bu kitap benim önyargımı kırdı diyebilirim. Zamanınızı boşa harcamayacak bir kitap olduğunu düşünüyorum. Bence bir şans verin. Okuyacak olanlara keyifli okumalar dilerim :)
Emanet GelinŞehnaz Haşimoğlu · Dokuz Yayınları · 20151,222 okunma
··
178 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.