İlk bakışta şaka gibi görünse de kitabı okuyup yaşadıktan sonra anlıyorsunuz gerçekten böylemiş yaşadığımız negatif etkilerin bizi ne kadar hasta ettiğini ve bu duyguları serbest bırakıp özgürleştiğimizde hastalıktan mutsuzluktan eser kalmadığını fark ettiğimizde gerçekten iyileşiyoruz hayat daha kolay daha güzel oluyor hastalıkların duygusal nedenleri ve bunları nasıl dönüştüreceğiz yazar mükemmel bir şekilde ifade etmiş
Bizede okumak uygulamak kalmış herkese negatif lerden uzak pozitif mutlu bir hayat dilerim... Louise L. Hay