·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Nisan 2023 23:41 Ben Şermin Yaşar okumaya bayıldım. Bu onun kaleminden okuduğum ikinci kitap, çokuncu öykü. İçiniz yana yana çeviriyorsunuz bazı öykülerinde sayfaları. Bu kitabında en etkilendiğim öyküsü ise 'Ömer' oldu. Duymaya ihtiyacım olduğunu dahi bilmediğim bir gerçeği duyurdu kalemiyle çünkü. Her öyküsü birbirinden güzel güzel yazarımızın. Var ol Şermin Yaşar.