·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Nisan 2023 12:58 Sürekli paylaşıldığı, sosyal medyada kahvesiz paylaşılmıyor, okuyan yok sadece fotoğrafı için alınıyor gibi yorumlardan dolayı okumak istemiyordum. #kitapsuuru 'nun hediye kampanyasından kazanmıştım ne zamandır elimdeydi. Bir dostumun tavsiyesiyle okumaya başladım. Neredeyse üçte birini okuduğum halde hala daha karşıma çıkmayan Kürk Mantolu Madonna'yı çok merak etmiştim. Sonrasında Raif beyin anlatımıyla kendisinden etkilenmemek elde değildi. Kitabın olay örgüsünün çok iyi olduğunu söyleyebilirim. Sürekli acaba şimdi ne olacak merakı, öyle olmasaydı böyle olsaydı nasıl olurdu düşüncesiyle okuyup bitirdim. Abartıldığı kadar güzel olduğunu düşünüyorum. Okumanızı tavsiye ediyorum:)