·430 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Temmuz 2017 02:43 Olay örgüsünü takip etmenin olanaksız olmasından ötürü okudukça heyecanlandıran, keşke şu olmasaymış dediğim noktalarda beni şaşırtıp iyi ki olmuş dememe neden olan bütün hikaye boyunca aradığım ana kelebek etkisi acaba neresi dediğim noktaya kitabın sonunda ulaştım. Meryemin bir harami olması, annesinin intiharı, celilin kızı Raşit'e vermesi elbetteki son derece üzücü lakin bu durumun varlığı uzun vadede leylanın refahının başlangıç noktası. Belki meryem bir harami olmasaydı, Raşit ile evlenip herattan hiç ayrılmasaydı, leyla ailesiyle evlerine bomba düştüğü gün ölmüş olabilirdi. Bence hikayenin ana kelebek etkisi noktası burası.
Çok güzel, keyif alarak okuduğum bir kitaptı, okumayı düşünen tüm arkadaşlara öneririm. İyi okumalar :)