Tüm kitabı ben ve iç sesim büyük bir keyifle okuduk diyebilirim. Özellikle son sayfalarda Hera'ya resmen Çağlar'ı bırakma diye bağırdığımı hatırlıyorum. Seri çok güzeldi. Tabii yazar Gamze Aydeniz olunca bu sonuç kaçınılmaz :))
Yazım tarzı olsun, konu olsun bence bir şans verebilirsiniz.
Yazarın diğer kitaplarını da hemen okumak istiyorum