Uzun zamandır kitap okumuyordum, dün elime kısa, hemen biter diye bir kitap aldım #k:399302.. O kadar tatlı o kadar düşündürücü ve sımsıcak bir hikayeydiki, yarın uyanıp uyanamayacağımızı bilmediğimiz bu dünyada ne kadar boş davranışlar sergilediğimi anladım. Mesela sevdiğimiz bir insana yarın seni seviyorum demek için çok geç olabileceğini, önyargılarım yüzünden neleri kaçırdığımı..Aylar önce almıştım fakat şimdi tam da doğru zamanda okumak nasip oldu, iyi ki sen Dilara Keskin ♡
Ay Düğümü kitabını az önce bitirdim ve bence kafa dağıtmalık entrikalarla dolu güzel bir seri. Ama Antik Mısır'da ana karakterin karnıyarık yapması o kadar mantıksızki yani konuyu çok eşelediğimizde elimizde kalıyor mesela neden teknoloji çok gelişmiş böyle bir yerde okurken buna takıldım bu yüzden bence bu kitabı okurken mantığını çok sorgulamamak lazım :) Yine de stresli olduğum bir dönemde kafamı dağıttı bu yüzden 5/10