Evet yiyebilirsin 🤭 Çünkü ilk kitap tanışma hikayesinden başlıyor. Arkadaşlıkların oluşumunu anlatıyor. Karakterleri ilk kitapta daha iyi tanırsın. İkinci kitapta artık ikisi de büyümüş, yetişkin olmuşlar. İkinciyi okuduktan sonra birinciyi okumana gerek kalmayabilir yani 🤭