Puan vermedi·112 syf.····Okunma: 09 Nisan 2023 11:12 Okurken sinirden kaç kez elimden bırakıp tekrar okumaya başladım inanın saymadım. Baron'a ayrı bir sinirlenirken Edgar'ın annesine apayrı bir sinirlendim. Ama klasik Zweig işte... Yine o psikolojik gerilimi iliklerinize kadar hissediyorsunuz. Karakterleri ele geçiren tutku ve kıskançlık aşırıya gidip zehirli bir hâl almaya başladığı an fazlasıyla sinir yüklemesi ile karşı karşıya kalıyorsunuz. Yine sağlam bir psikoloji ile okuyun uyarımı yapmadan geçemeyeceğim...
Selametle...