Şahsen beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Sanırım Alacakaranlık Serisi'nden sonra yazarın diline olan aşinalığım onun bir çeşit bilimkurgu yazma girişimine ısınmamı engelledi. Belki ilk bu kitabı okumuş olsaydım farklı düşünürdüm. Hayır... Yine aynı düşünürdüm. Üzgünüm ama... Olmamış.