Soru şu;
Yaşamayı becerebildiniz mi?
Cevap her zaman hayır değil mi? Bay Dazai 1948 yılında ölmeniz ne kadar ağır, biliyor musunuz en ağır olanı ise 99 yılında doğmam. Sizin gibi bir kalem üstadını nasıl kaçırırım. Mezarınızı ziyarete geleceğim bay Dazai. En sevdiğim birinci yazar yerinde yer alan sizi ziyaret edeceğim. Kitaplarınızın hepsini alıp okuyorum çünkü siz bu dünyada ki her güzel şeyi hak eden birisiniz. Kitaplarınızda ki hayat canımı yakıyor. Yaşamayı bende beceremiyorum bay Dazai. Belki de aynıyızdır? bunu söylersem sizi kırmam değil mi? çünkü bir Japon üstandını kırmak ölüme eş değerdir...