kişisel gelişim kitabı okumaya başlayacaklar için tavsiye ederim. çok derine inmeden hayatın gerçekliğini yüzeysel olarak anlatan, sade dilli, keyifli bir kitap. bir oturuşta bitirebilir ve bitirdikten sonra yüzünüzde tatlı bir gülümseme bırakabilir :)