Yaş On Yediİpek Ongun Kitap çok güzel ve zevkliydi. İlk baslarda belki sizi sıkabilir ama ilerledikçe zevk alıp merak edeceğinizden eminim. Genç yaşta annesini kaybeden bir kızın okul hayatında,aile yaşamında geçen olayları konu edinen ve tamamiyla gerçekçi bir çok kişinin de kitabı okurken kahramanla aynı duyguları ve anları yaşadığına eminim. Öneriyorum