Kitap hakkında düşündüklerim
8/10
·235 syf.··
Beğendi
·
2023 1. kitabı
·
37 günde okudu
·
Okunma: 10 Nisan 2023 00:00
Yaş On Yedi İpek Ongun Kitap çok güzel ve zevkliydi. İlk baslarda belki sizi sıkabilir ama ilerledikçe zevk alıp merak edeceğinizden eminim. Genç yaşta annesini kaybeden bir kızın okul hayatında,aile yaşamında geçen olayları konu edinen ve tamamiyla gerçekçi bir çok kişinin de kitabı okurken kahramanla aynı duyguları ve anları yaşadığına eminim. Öneriyorum
Hayat ve İnsan
Yaş On Yediİpek Ongun · Artemis Yayınları · 20129,2bin okunma
·
66 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.