·282 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Aralık 2025 21:21 Okuduğum en acı hayat hikayelerinden biri. Küçük Leksey'i okurken aklımda hep Zeze vardı.
Çocuklara uygulanan şiddete dayanamazken büyüyesiye şiddete uğrayan bir çocuğun hikayesini okumak gerçekten zor oldu benim için.
Lütfen bakamayacağınız çocuğu dünyaya getirmeyin. Ne psikolojik ne de fiziksel hiçbir çocuğun şiddet görmesi akıl alır gibi değil!
Sabırlı ve soğukkanlı insanlara tavsiye edebilirim.
Zira okurken acı çekmemek mümkün değil!
Kitap özeti yapacak değilim.
Sadece şunu söyleyebilirim, yazar yaşadıklarını anlatacak gücü kendinde bulmak için çok çaba sarfetmiş. Kitabın sonunda kendisi ifade ediyor bunu. Okumak ve üzerinde düşünmek gereken çok nokta var kitapta...
Diğer iki kitabını merak ediyorum açıkçası...
İyi okumalar...