Daha annesini yeni kaybetmiş 17 yaşında bir genç kız olarak, çoğu satırında kendimden bir parça bularak okudum. Elvis'in annesinin yazdığı kitabı bitirememesi, benim annemin de okuduğu son kitabı ( Tutsak Güneş) bile bitirememesi gibi birçok ortak nokta buldum. Kitabın sonunda Elvis'in vardığı sonuç ise ara ara benim de düşündüğüm ama tam olarak kabul etmek istemediğim bir gerçekti. Hızlıca okunabilecek, çerezlik, akıcı bir kitaptı. Yazar yas sürecini gerçekten iyi anlatmış. Yer yer duygularıma tercüman olan, yer yer şaşırarak okuduğum güzel bir kitaptı. Okumanızı tavsiye ediyorum.
Düzenleme: Okuduktan bir ay sonra ben de Elvis gibi skolyoz olduğumu öğrendim jspkwdks
"Cinayet, kaza, yaşlılık, kanser, intihar ne olursa olsun sevdiğiniz bir insanı kaybetmeye hiçbir zaman hazır olamıyorsunuz. Her ölüm biraz gizemli ve açıklanamaz oluyor ve her zaman hazırlıksız yakalanıyorsunuz."