Puan vermedi·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Nisan 2023 05:12 Kitap kısa olmasına rağmen bir solukta okunabilecek bir kitap değil nedeni ise okuduğunuz bir cümleyi iki kere daha okuyabiliyorsunuz daha iyi anlayabilmek için . Derinlemesine düşündürecek o kadar çok cümle var ki kitapta insan şaşırmıyor değil. Sanırım bir kitap hakkında en çok bu eserden alıntı yaptım şimdiye kadar. Etkileyici ve güzel bir eser. Tıptan, dinden, felsefeden ve daha fark edemediğim bir çok şeye değinmiş aslında yazar. Asıl delilerin akıllı sandığımız insanlar mi olduğu, deli sandığımız insanların aslında koğuşta değilde bizimle yaşadığı veyahut başkaları hakkında düşündüğümüz şeylerin bizde olmadığı meçhul. Bunun gibi veyahut baska düşünceler gelmiyor değil akla. Okurken düşündürten bir kitap. Okurken en üzüldüğüm kısım ise mezarına sadece iki kişi gelmiş olması. Birincisi ona zararı dokunmasına karşın minnettarlığını ve sevgisini hiç bitirmeyen arkadaşı ve bir gün dahi olsun oturup konuşmamış olduğu her zaman sadece bir hizmetli olarak gördüğü hizmetkârı kederli daryuşka. Daryuşkanın mezarına gitmesi şahsımca hüzünlendiren ve bir o kadar da mutlu eden bir şeydi.